Tuesday, August 05, 2008

Match...

Since I am in a country where I spent most of my childhood, some of the school time memories do arise in my hollow frame of mind.

The other day, aik game yaad aayi we used to play during school time. Ab yad kertay hain to achi khasi hansi aati hai. I am sure hum sub nai kabhi na kabhi aisa zaror kuch kia hi hoga. It was about matching your karma with the other person you desire. So simply ager apko koi larki pasand hai to uska naam and apna naam..dono ki compatibility check kia kertay thaye ...hehe. And i used to consider myself guru in that.. aadhi class nai mere se hi check kerwaya tha...and haha i cant remember maine kahan se seekha tha.

It was very simple, just aik dosrey naam mai jitne letter common houn uski koi ratio nikaltay thaye..phir uski kisi number se multiply and divide kerna hota tha :D...

anyways... aise hi yaad aagya :P

Labels:

3 Comments:

Blogger Mariam said...

And I thought you were going to talk about a cricket match! How about you share with us the names of the people you 'matched?'

Wed Aug 06, 12:10:00 am GMT+3  
Blogger Tauqeer said...

heheh kion personal data infringement ka case kerwana hai !

waise bhi mujhey nahi yaad ab acha :$

Wed Aug 06, 02:29:00 pm GMT+3  
Blogger Anaa said...

hmm,,,school days memories...
Good old days...:-)

Thu Aug 14, 11:18:00 am GMT+3  

Post a Comment

<< Home